3 Ağustos 2013 Cumartesi

Microsoft Security Essentials Sistemi En Az Kasan Antivirüs

Sistemi en az kasan antivirüs programı adlı başlık altında bir kaç antivirüsü tanıtmıştım. Microsoft Security Essentials programını orada bahsettim ama çok fazla talep olunca bende bu antivirüs programını tek bir konu içinde paylaşmak istedim.
Programın özellikleri son derece sessiz çalışır ve çalıştığını anlamazsınız bile. Sistemi asla yormaz her pc için uygundur. Programın üreticisi Microsoft olunca kalitesini konuşmaya bile gerek yok.Gerçek zamanlı korumaya sahip antivirüs şuan piyasada en iyi antivirüs programların başında gelir. Belki abartıyorsun diyenleriniz olacak. Aslında haklılar. Diğer antivirüs programları çok reklam yaptı artık herkezin kafasına kazındı. Ama microsoft un bu programını belki ilk defa duyanlarınız var burada.
Dünyaca ünlü araba markası lamborghini nin hiç reklam filmini gördünüz mü? ama marka ve kaliteli. Microsoft un antivirüs programı da aynı. Ücretsiz olarak dağıtılan bu antivirüs programını herkese tavsiye ediyorum. Aşağıdan indirebilir veya inceleyebilirsiniz. Sistemi yormaz, kasma yapmaz, özellikle oyun oynarken sıkıntı çıkarmaz. Oyun delisi biri olarak ben kullanıyorum, sıkıntı olmuyor.
Programdan birkaç görünüm. Basit bir arayüze sahip etkili bir programdır inceleyebilirsiniz.
Aşağıdaki linke tıklayarak programı indirebilir veya inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder