3 Ağustos 2013 Cumartesi

Facebook Sayfa Beğendirme Hilelerine Dikkat!


Facebook sayfa beğendirme, abone kasma, yorum kasma, fotoğraf beğendirme gibi hile sitelerine kesinlikle bulaşmayınız.
Facebook sayfa beğen dir, durum beğen dir, abone kas gibi reklam yapan sitelere sakın inanıp ta sizden istediklerini yapmayınız. Ben yandım siz yanmayın arkadaşlar.
Bundan birkaç gün önce bir arkadaşım tavsiyesi üzerine bende bu illete bulaştım. Arkadaşım face sayfamın üye sayısını artırmak için bir hile olduğunu ve bu hilenin sitesini verdi bana, bende salak gibi arkadaşıma inanıp bu hileyi kullandım. Baktım beğeniler gelmeye başladı işe yarıyor. Program gayet güzel çalışıyor, buraya kadar herşey normal deyip öküz gibi internette ne kadar böyle site varsa hepsine girip sayfamı beğendirdim.
Meğer facebook kendi adıma giriş yaptığımda tanımadığım ne kadar adam varsa durumlarını beğenmişim, fotoğlarını beğenmişim. Ne kadar gıcık ne kadar malca face sayfaları varsa bunları beğenmişim hile yüzünden. Ömrümü yedi salak salak yorum yazdırmışlar benim adıma. Herkese rezil oldum.
Arkadaşlar sakın facebook sayfa beğendirilir, yok durum beğendirilir, yok abone kasılır gibi aptalca sitelere girip sizden istedikleri kodları kesinlikle vermeyiniz yoksa benim gibi pişman olup facenizi dondurabilir siniz. Akşam akşam sizi günaha sokarlar bakın. Tamamen güvensiz. Bulaşmayın bunlara
Bu sistemin nasıl çalıştığını söyleyeyim.
Hile sitesini açtınız, sayfamı beğendirecek siniz. Sizden bir kod isteyecektir adı Taken kodu oradan basarak bu kodu alıyorsunuz sonra beğendirmek istediğiniz neyse örneğin sayfa ise onu id si ile gerekli alanları dolduruyorsunuz. Mantıken siz kendi sayfanızı beğendirirken aynı zamanda diğer kişilerde size kendi sayfasını felan beğendiriyor. Tabi sistemde 1, 2 kişi olsa neyse hayvan gibi 200, 300 kişi var bir anda bunların durumlarını fotolarını beğeniyorsunuz. Sakın bulaşmayın!
Eğer bu pisliğe bulaştıysanız face uygulamalarına girip orada ki uygulamaların hepsiniz kaldırınız. Ve tarayıcınızın çerezlerini felan temizleyin o zaman düzelir belki.

0 yorum:

Yorum Gönder