3 Ağustos 2013 Cumartesi

Sistemi en az kasan Antivirus?

En iyi antivirüs programı hangisidir ?Araştırdım ve sizler için paylaşıyorum.
Bir çok kişinin şikayetçi olduğu konu vardır. Bunların en başında antivirüs programları gelmiştir. Şikayetler başlıca pc yi çok kasıyor, performan sı çok düşük yada zırt pırt uyarı geliyor gibi.
Genellikle bu uyarılar yok güncelleme, yok deneme sürümü sona erdi, yok satın alın, şöyle böyle adamın canını sıkıyor. Özellikle benim gibi oyun delisi iseniz oyun oynarken antivirüsün sorun çıkarması cinnet geçirmenize neden olabilir. :)
Bu yüzden bende şikayetimden dolayı kendi kullandığım antivirüsü silip bir araştırma yapmaya başladım. Hemen kullandığım bu antivirüs programından bahsedeyim.
Kaspersky kullanıyordum, performans açısından yazılıma bir sözüm yok lakin orta dereceli bir pc si kullanıyorsanız kesinlikle tavsiye etmem. Çünkü yukarıda yazdığım sorunları sizlerde yaşayacağınızdan şüpheniz olmasın. Ama pc niz yüksek  derceli ise kullanabilirsiniz.  Saten benim gibi fakir değilseniz ve yüksek performanslı sisteminiz varsa bu program ağzını bile açamaz. :)
Araştırmam devam ederken ESET NOD32  kurdum. Bu programa da bi türlü ısınamadım saten. İlk bi kaç gün iyi dedim sonra baktım bu da kasmaya başladı. Kaspersky dan bir farkı yok ayının, pcyi sömürdü. Yok arkadaş bu da değil bunuda sildim.
Yukarıdaki programlara benzer olanını yazdım bunlardanda uzak durun. Tabi benim gibi fakir bir pc kullanıyorsanız. Sistemi çok fazla yoruyor bu tür programlar. Diğer kurduğum programlar Panda,BitdefenderNorton. Bunlarda da aynı şikayetim mevcut.
Peki admin ne öneriyorsun piyasada adı çıkmış tüm antivirüsleri saydın bize. Ne kurcaz, dediğinizi duyar gibiyim. Hemen memnun olduğum antivirüs programını yazıyorum.
Benim memnun kaldığım iki tane antivirüs programı var. Bunlarda birini kullanmaktayım. Ama ötekini de tavsiye ediyorum. Kullanırsanız gerçekten faydasını göreceksiniz. Saten yukarıdaki yazdıklarım ücretli gerçi biz Türklere ücret işlemez ama neyse siz yinede aşağıdakilere bakın.
1- Avira antivir yada Avira Free Antivirus aynı isim işte. Bu program gayet güzel ve başarılı, üstelik ücretsiz olması da ayrı bir datlılık. Bunu kullanmanızı öneririm sistemi kasmaz ve oyun oynarken felan sorun çıkarmaz. Çok iyi bir program kesim ama kesin kullanın. Ben bunu kullanıyordum ama daha iyi bir antivirüs programı gördüm ve onu kullanıyorum
2-Microsoft Security Essentials. Bu programı kullanmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ağzı var dili yok namussuzun sistemi hiç kasmaz hatta çalıştığından bile şüphe edebilirsiniz. İlk kullandığım zamanda çin malı la bu program dedim kendi kendime ama Microsoft un ürettiğini bildiğim için kanım kaynadı programa. Neyse fazla uzatmadan söyleyeyim, şuan kullanmakta olduğum programı herkese şiddetle tavsiye ediyorum kesin kullanın hiç şüpheniz olmasın sağlam çalışır. İster yüksek sistemli pc isterseniz düşük sistemli olun hiç sorun değil. Hiç kasmaz ve tamamen ücretsizdir hacı. :D
Antivirüs programı konusunu da burada noktaladım. Umarım faydalı olabilmişimdir. Görüşmek üzere sizinde paylaşmak istediğiniz konu varsa meraklı yazarda paylaşınız.

0 yorum:

Yorum Gönder