3 Ağustos 2013 Cumartesi

Advanced Systemcare Sistem Hatalarını Hemen Düzeltir

Meraklı yazar da daha önce bu programı başka bir kategori altında başka bir yazı ile tanıtmıştım. Programın tutulması üzerin ayrı bir konuda daha detaylı bir şekilde yazmaya karar verdim.
Arkadaşlar windows tan sürekli hata alıyorsanız kesinlikle kullanmanı gereken bir programdır. Program sistemi yormaz sadece hataları düzelmek ve sistemi yenilemek için kullanabilirsiniz.Kendim kullandığım için şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım. Eğer sisteminiz de aşırı ciddi bir sorun yoksa bu programı kesinlikle kullanın.
Yazılım ücretsiz olarak dağıtılan sürümü var bunu kullanabilirsiniz. Aşağıda verdiğim linkten bakabilirsiniz. Kesinlikle memnun kalacağınızdan eminim eğer paranız varsa direk satın alın yoksa bir yerden kırılmış lisansını bulup indirebilirsiniz. Ben ücretsiz versiyonunu kullanıyorum şuana kadarda olumsuz bir durumla karşılamadım.
Yukarıda gördüğünüz gibi tüm işlemler tek bir tıklama ile yapabiliyorsunuz. Yazılım tamamen Türkçedir. Yazılımda yapabildikleriniz kısaca şöyle.
Bozulan windows dosyalarını onarır.
Windowsta bulunan gereksiz klasörleri ve cerezleri temizler.
Ayrıca araçlar bölümün de disk birleştirme, windows güncelleme gibi birçok araç ve gerece ulaşbilirsiniz. Daha birçok yararlı özelliği olan programı aşağıdaki linke tıklayarak indirebilirsiniz. Her bilgisayarınız da kullanabileceğiniz bir programdır.

0 yorum:

Yorum Gönder